Retouren

retouren - retournerenRetouren – retourgarantie

Je hebt recht op 14 dagen retourgarantie of herroepingsgarantie

Retouren: Alle goederen kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. De verzendkosten hiervan zijn voor jouw rekening. Retourkosten bij eventuele onvolkomenheden zijn voor Loft16.

Hoe kun je je bestelling (of een deel daarvan) retourneren?

Bij je bestelling ontvang je geen herroepingsformulier meer omdat dit heel veel papierverspilling is.
Je kunt het formulier indien nodig hier downloaden.
Wil je een artikel retourneren, dan kun je dit formulier invullen of de retour via e-mail of telefonisch bij ons aanmelden.
Telefoon: +31 (0)646 71 25 64
E-mail: info@loft16.nl

Nadat je ons hebt geïnformeerd dat je een bestelling herroept, heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Het retouradres is:
Loft16
afdeling Retouren
Kloosterstraat 16
5373 AG Herpen
Nederland

Bij afgifte van je pakket op het postkantoor ontvang je daarvan een bewijs met daarop de trackingcode van PostNL. Zorg ervoor dat je dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over je retourzending kunnen wij daarna vragen om te onderzoeken wat de status van je retourzending is.

Wil je een vervangend artikel en/of ruilen?

Als je ter vervanging een nieuwe levering wilt, bijvoorbeeld een vaas in een andere maat of kleur, dan kun je:
1.Je geld terugvragen en een nieuw product bestellen via onze webshop of;
2.Op de retourbon aangeven dat en waarvoor je het product wilt ruilen.

Wil je liever je geld terug?

Zodra de terugzending door ons is ontvangen en beoordeeld, wordt het aankoopbedrag van het product, inclusief eventueel betaalde verzend- en betaalkosten, terugbetaald. Het bedrag zal binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending worden teruggestort. Indien de geretourneerde producten gebruikt zijn of beschadigd kan kunnen wij kosten in rekening brengen voor waardevermindering.

Wat kost het retourneren?

Maak je gebruik van je 14 dagen retourrecht dan betaal je de verzendkosten van de retourzending. Eventuele verzend- en betaalkosten die je hebt betaald bij je bestelling worden door ons vergoed.

Zijn er eisen aan de verpakking van de retourzending?

Retourneringen dienen – indien redelijkerwijs mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos te worden geretourneerd.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) je bestelling is beschadigd, neem dan contact met ons op. We lossen het in overleg met jou zo snel mogelijk op! Je ontvangt van ons een retourticket zodat je niets hoeft te betalen op het postkantoor.
Let wel op: Wij accepteren en vergoeden geen retourzendingen onder rembours en vergoeden geen verzendkosten van retouren die op een andere manier dan hier omschreven zijn teruggestuurd.

Delen